Dagje ouwehand dierenpark Rhenen 17-12-017

Dagje uit sinterklaas feest 2017 laag vuurse

Dit jaar zijn we weer een geweldigen dag op pad geweest met 45 kinderen en ouders oma,s broers zussen.

naar het grote sinterklaas feest in laag vuursen

waar de kinderen super zijn verwend door sint en piet

er was een ballon clown

Smink hoek en kregen onwijs veel pannenkoeken snoep drinken e een geweldig cadeau van de sint

de reis ging via de geweldigen disco bus

Dagje uit met Stichting Bijstands Kind

image3Stichting Bijstands Kind Nederland trakteerde dit weekend 23 bijstandskinderen en moeders op een volledig verzorgd dagje uit naar Ouwehands dierenpark. Vanuit Kringloopwarenhuis Zoetermeer in het Stadshart werden de kinderen en begeleiders met een partybus opgehaald en naar het park gebracht.

image2

Henk Kersten, stichting Bijstandskind Nederland: "Deze kanjers verdienen het om eens lekker in het zonnetje gezet te worden! Het is geweldig dat we dit met onze vrijwilligers voor deze kinderen kunnen doen." De kinderen genoten volop van hun bezoek aan de dierentuin en konden onbezorgd de hele dag spelen en alle dieren bekijken.

Voor de kinderen is er door Cora van Dijk en Eddy van Land van Stichting bijstandskind, samen met Henk van Kersten en Hellen van Oeveren van Kringloop Mania een mooi plan op gezet om ze een geweldige dag te bezorgen. Met de disco/partybus werden ze vervoerd naar het Onky Donkyhuis waar ze bij aankomst werden verwelkomd met een gedekte lange tafel vol kerstbrood kregen en wat te drinken.

De kinderen mochten naar de speciale v.i.p. show in the blue lagoon, naast de trucjes die de zeehonden deden konden de kinderen en begeleiders ook een kusje krijgen van de zeehonden. Wie dit niet durfde mocht naar ze zwaaien waarna de zeehonden gretig terug zwaaiden. Na de lunch kon iedereen die nog wilde terug de dierentuin in om zijn favoriete dier of dieren te bezoeken.
Terug ging de reis weer met de partybus, gezellig was die bus inderdaad, op de heen weg speelden de kinderen bingo en op de terugweg waren er lootjes waar de kinderen
kleine prijsje bij kregen gesponsord door Kringloopwarenhuis Nederland