verkoop van promotiemateriaal !

Waarom ansichtkaart verkoop ?

Om onze doelstelling te bereiken heeft stichting bijstands kind een uniek concept bedacht om extra gelden te ontvangen.

De verkoop van ansichtkaarten.

Er is een manieren om ons hier mee te helpen .

1. Een partner sport of vereniging /school meld zicht aan bij ons voor de sponsor actie wij stellen het besproken aantal ansichtkaarten ter beschikking aan de vereniging .
  2. De vereniging zorgt voor de verkoop via de leden.
  3. En ontvangt van ons een beloning per verkocht setje ansichtkaarten zo steunen wij de vereniging en de vereniging steunt zo weer ons een win / win situatie.

De verkoop is een gesloten verkoop alleen voor de leden van een vereniging/School/Instelling/vrijwilligers van ons

De leden verkopen de kaarten via familie of kennissenkring of Vrienden op de vereniging zelf of in de buurten winkelcentra.

Dus mocht u aangesproken worden door een kind of persoon denk even na en help ons helpen.

Bij twijfel koopt u a.u.b. NIET. Er zijn meer mogelijkheden op deze site om ons te helpen.

Voor opsporingsambtenaren mocht u een vrijwilliger staande houden en onze naam staat niet aan de binnenzijde van de envelop, dan loopt deze persoon niet namens de stichting.

Vergunningen

Voor verkoop aan de deur van wenskaarten is soms een meningsverschil;of het nou wel of niet nodig is van een vergunning.

Normaal gesproken moet je voor de verkoop van producten of goederen een vent vergunning van de desbetreffende gemeente hebben.

Nu is het zo dat wenskaarten onder drukwerk vallen en volgens artikel 7 van de Grondwet betekend dit; vrijheid van meningsuiting en drukpers.

Dat wil zeggen dat het verkopen van wenskaarten aan de deur, dus zonder vergunning mag. En daarom geven gemeentes ook vrijstelling van vergunning.

In bepaalde gemeentes word er gekeken naar het (A)algemene(P)plaatselijke(V)verordening. Mocht er toch een vergunning nodig zijn dan zal onzen stichting zijn voor deze vergunningen zorg dragen.

CBF

In Nederland is er geen verplichting tot registratie noch zijn er voorwaarden gesteld waaraan stichtingen moeten voldoen. Een stichting dient zich in te schrijven bij het KvK en is niet verplicht om een beoordeling aan te vragen bij het cbf. Daarnaast is het cbf een particuliere instelling en vraagt honderden tot duizenden euro’s voor het keurmerk.

Dit kunnen wij ons helaas niet veroorloven en willen om deze redenen geen deel uitmaken van het cbf.

Mocht er desondanks toch nog vragen of opmerkingen zijn, neem dan gerust contact met ons op via

06-47002355 / 079-3690019